به گفته موسسه خیریه محیط زیست Hubbub، 183 میلیون تکه از لباسهای کودکانه هدر میرود.
با این حال، طبق گزارش سال 2021 استفاده مجدد از شرکت تجارت الکترونیک Mercari و تحلیلگران پوشاک کودک در Globaldata، پلتفرمهای دایرهای جدید پوشاک کودکان هر ماه ظاهر میشوند.
لباسهای کودکان سریعترین رشد را در دسته فروش مجدد دارند که پیشبینی میشود در دهه آینده 493 درصد افزایش یابد.
پلتفرم فروش مجدد لوکس Vestiaire Collective، افزایش تقاضا برای لباسهای لباس بچه گانه اسپرت دست دوم کودکان را به دو دلیل میداند:
طول عمر طولانی اما استفاده نسبتاً کوتاه از لباسهای کودکان، و بارداری افراد مشهوری مانند ریحانا و کایلی جنر که بر چرخههای ترند از طریق رسانههای اجتماعی تأثیر میگذارند.
جستوجوی «نوزادان»، «مادر» و «کودکان» در حال حاضر در این پلتفرم به ترتیب 226، 132 و 77 درصد افزایش یافته است.
سوفی هرسان، یکی از بنیانگذاران، میگوید: «رسانههای اجتماعی مکانی برای الهامبخشی شلوار بچه گانه و گفتگو هستند و نقش اساسی در سفر مشتری دارند.
طرفداران پایداری می گویند که صنعت مد اصلی می تواند از مدل های تجاری پوشاک کودکان و عادات مصرفی.
مانند سنت پوشیدن لباس کودکان (تکرار اولیه دایره ای)، تمرکز آن بر مواد بادوام، مقررات سنگین درمان های شیمیایی و سازگاری، چیزهای زیادی بیاموزد.
اندازه ها Orsola de Castro یکی از بنیانگذاران Fashion Revolution می گوید: «نوه من همان لباسی را می پوشد که من در کودکی می پوشیدم.
مدل های کسب و کار دایره ای
لباسهای کودکان برای مدلهای کسبوکار دایرهای مانند اجاره و فروش مجدد، که به والدین امکان میدهد به لباسهای پایدارتر – و اغلب گرانتر – دسترسی داشته باشند.
طراحی شدهاند، حتی اگر بچهها در عرض چند ماه از آنها بیرون بیایند.
مدل های هیبریدی می توانند دایره ای شلوار بچه گانه پسرانه سنگ شور بودن را به حداکثر برسانند.
Borobabi، یک خرده فروش دایره ای آمریکایی که دارای گواهینامه B-Corp است، محصولات جدید را در کنار اجاره، فروش مجدد و بازگشت مادام العمر به فروش می رساند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.