صنعت سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری مطالعه موردی تاریخی جالبی از سازمان صنعتی ارائه می دهد. برندهای این صنعت دارای دوام بسیار طولانی هستند و بسیاری از آنها در دهه 1800 منشا می گیرند و برخی مانند جانی واکر، جی اند بی رر و چیواس رگال در سطح جهانی به فروش می رسند.
برای مورخان کسب و کار، این صنعت نمونه مهمی از مزیت رقابتی بریتانیا و نمونه ای است که چندین دهه قبل از دوران پس از جنگ جهانی دوم، عمدتاً تحت رهبری شرکت بین المللی شد.
از آنجایی که مارکهای بزرگ اسکاچ ترکیبی از حداکثر 40 مختلف هستند، شرکتها با تعداد زیادی توافقنامه همکاری متعهد شدهاند، را بهطور مستقیم و از طریق دلالی برای برآوردن نیازهای ترکیبی خود مبادله میکنند.
در سطح خرد، چنین فعل و انفعالی بین رقابت و همکاری یک محیط تجربی کلاسیک برای آزمایش جنبههای اقتصاد صنعتی، مانند تئوری بازی و رقابت است.
از منظر کلان، چگونگی تعامل صنعت و محیط نهادی در طول تاریخ طولانی، شامل جنگهای جهانی، ممنوعیت و سایر رویدادهای ژئوپلیتیکی، بحثهایی را در تنظیم و تکامل مشترک ایجاد میکند.
این حمایت قانونی که از سال 1909 در قوانین بریتانیا تعریف شده است، دست نخورده باقی مانده است و در سال 1989 توسط کمیسیون اروپا تأیید شد.
وضعیت آن در تجزیه و تحلیل «بازار مرتبط» در ادغام گینس و گرند متروپولیتن در سال 1997 برای تشکیل دیاژو توسط کمیسیون اروپا مشخص شد.
دتجزیه و تحلیل آلفرد دی چندلر پس از جنگ جهانی دوم از شرکت های چند ملیتی ایالات متحده با گزارش سازمان صنعتی مقایسه ای که از یک مطالعه چند ساله و چند حوزه قضایی (معروف به برنامه هاروارد) استخراج شده است.
همچنان به ارائه اطلاعات آکادمیک ادامه می دهد. پایه و اساس مطالعات موردی معاصر در زمینه های انضباطی تاریخ اقتصادی و تجاری و مدیریت استراتژیک.
برای مورخان کسب و کار، چنین تجزیه و تحلیل اطلاعاتی تاریخی از شرکت ها و صنایع، بینش هایی را در مورد رابطه بین استراتژی، ساختار و عملکرد ارائه می دهد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.